actuellement indisponible

The Changing Mind de Daniel Levitin

17.80 CHF
Date de parution : 02.2021
Format : Broché
Nombre de pages : 528
Résumé : A NEW YORK TIMES AND SUNDAY TIMES BESTSELLER 'Everyone we know needs this remarkable book ... Essential for the rest of your life' Daniel H. Pink, author of When and Drive ' The secrets of ageing well ... a serious, evidence-based guide to what really works and why' Sunday Times ____________________________________________ We have long been encouraged to think of old age as synonymous with a decline in skills. Yet recent studies show that our decision making improves as we age, and our happiness levels peak in our eighties. What really happens to our brains as we get older? In The Changing Mind , neuroscientist, psychologist and internationally bestselling author Daniel Levitin invites us to dramatically shift our understanding of aging, demonstrating its many cognitive benefits. He draws on cutting-edge research to offer realistic guidelines and practical cognition-enhancing tricks for everyone to follow during every decade of their life, and show us what we all can learn from those who age joyously. ...
Plus d’information
Réf. 001-9780241379400
EAN 9780241379400
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs connectés peuvent soumettre un avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte.
Afin de pouvoir vous présenter nos services de manière optimale, nous utilisons des cookies et des techniques comparables ainsi que des services tiers. Certains d’entre eux sont essentiels au fonctionnement de notre plateforme. D’autres nous permettent d’améliorer constamment nos services et de vous proposer des contenus personnalisés.
Techniquement nécessaires
Cookies nécessaires au fonctionnement du site web. Sans ces cookies, les fonctions critiques du site ne peuvent pas être assurées, comme par exemple la connexion au compte utilisateur ou la protection des formulaires contre les robots.
Analytics
Cookies utilisés dans le cadre de la mesure d'audience. Nous utilisons ces données dans un effort constant d'amélioration de nos offres et services suivant le comportement et les particularités de l’utilisateur. Les services tiers utilisés sont Google Analytics et Facebook.