actuellement indisponible

The Listening Path de Julia Cameron

26.90 CHF
Date de parution : 01.2021
Format : Broché
Nombre de pages : 208
Résumé : A six week Artist's Way Programme from legendary author Julia CameronFrom the bestselling author of The Artist's Way comes a new, transformative guide to deeper, more profound listening and creativity. Over six weeks, readers will be given the tools to become better listeners-to their environment, the people around them, and themselves. The reward for learning to truly listen is immense. As we learn to listen, our attention is heightened and we gain healing, insight, clarity. But above all, listening creates connections and ignites a creativity that will resonate through every aspect of our lives.Each week, readers will be challenged to expand their ability to listen in a new way, beginning by listening to their environment and culminating in learning to listen to silence. These weekly practices open up a new world of connection and fulfilment. The Listening Path is a deeply necessary reminder of the power of truly hearing. In a time of unnecessary noise, listening is the artist's way forward.
Plus d’information
Réf. 001-9781788167796
EAN 9781788167796
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs connectés peuvent soumettre un avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte.
Afin de pouvoir vous présenter nos services de manière optimale, nous utilisons des cookies et des techniques comparables ainsi que des services tiers. Certains d’entre eux sont essentiels au fonctionnement de notre plateforme. D’autres nous permettent d’améliorer constamment nos services et de vous proposer des contenus personnalisés.
Techniquement nécessaires
Cookies nécessaires au fonctionnement du site web. Sans ces cookies, les fonctions critiques du site ne peuvent pas être assurées, comme par exemple la connexion au compte utilisateur ou la protection des formulaires contre les robots.
Analytics
Cookies utilisés dans le cadre de la mesure d'audience. Nous utilisons ces données dans un effort constant d'amélioration de nos offres et services suivant le comportement et les particularités de l’utilisateur. Les services tiers utilisés sont Google Analytics et Facebook.